Momopururu » Blog Archives

Author Archives: istianasutanti

About istianasutanti

Ilman Akbar's wife & Naia's mother. Web developer, blogger, enterpreneur wanna be, great wife and a great mom wanna be. Always want to learn something and be a better person everyday.

Is it you, Cassie

Uncategorized

I’m looking for a lover not a friend
Somebody who can be there when I need someone to talk to
I’m looking for someone who won’t pretend
Somebody not afraid to say
The way they feel about you

And I’m looking for someone who understands
How I feel
Someone who can keep it real
And who knows the way
The way I like to have it my way
And I’m looking for someone who takes me there
Wants to share
Shows he cares
Thinkin’ you’re the one that I’ve been waiting for

Is it you? Is it you?
Maybe you’re the one I’ve been waiting for
Could you be the one for me?
Could you be the one I need?
Is it you? Is it you?
Maybe you’re the one I’ve been waiting for
Could you be the one for me?
Could you be the one I need?


I’m looking for someone to share my pain
Someone who I can run to
Who will stay with me when it rains
Someone who I can cry with through the night
Someone who I can trust whose heart is right
And I’m looking for someone

And I’m looking for someone who understands
How I feel
Someone who can keep it real
And who knows the way
The way I like to have it my way
And I’m looking for someone who takes me there
Wants to share
Shows he cares
Thinking you’re the one that I’ve been waiting for

Is it you? Is it you?
Maybe you’re the one I’ve been waiting for
Could you be the one for me?
Could you be the one I need?
Is it you? Is it you?
Maybe you’re the one I’ve been waiting for
Could you be the one for me?
Could you be the one I need?

Take for granted how much I care (how much I care)
Appreciates that I’m there
Someone who listens
And someone I can call who isn’t afraid of love to share


Is it you? Is it you?
Maybe you’re the one I’ve been waiting for
Could you be the one for me?
Could you be the one I need?
Is it you? Is it you?
Maybe you’re the one I’ve been waiting for
Could you be the one for me?
Could you be the one I need?

Published by:

Resolusi 2009?

Hobi Pribadi

Hum,,padahal udah tanggal 9 january tapi gw baru ngomongin resolusi??ckckck

Apa ya resolusi gw tahun ini? Yang jelas 1 resolusi udah terlaksana di hari pertama kemarin,,tapi yang selanjutnya?Mudah2an aja semua resolusi yang udah gw punya bisa terlaksana.Resolusi pertama kemarin cukup meningkatkan semangat,,tinggal menghilangkan rasa malas n ketidakkonsistenan diri gw. Huff,,mudah2an itu semua bisa gw lakukan deh.

Published by:

Don’t know what to do

Pribadi

Hum,,padahal ada kerjaan besar menanti,,hanya saja bingung mesti mulai darimana

Sebenernya udah ada titik terang,,hanya saja sulit sekali melawan kemalasan yang melanda

Merasa masih butuh istirahat, padahal harusnya mulai ngerjain biar cepet selesai,,huff

Awal tahun ini perasaan udah lega banget, sekarang tinggal lanjutin apa yang bisa dilakukan sekarang.

Butuh semangat lebih untuk berjuang melawan kemalasan,,hwaaah…

Published by:

first day in 2009

Pribadi

hum,,first day tapi nulisnya tanggal 2,,haha

intinya kemarin itu hari yang bersejarah,,wakwakwak

entah mesti seneng atau..???fyuh,,,

gak ngerti,,gak ngerti

gak nyangka

Published by:

1..2..3..4

Uncategorized

Plain White 1234 

1-2-1-2-3-4
Give me more loving than I’ve ever had
Make me feel better when I’m feeling sad
Tell me I’m special even though I know I’m not
Make me feel good when I hurt so bad
Barely getting mad
I’m so glad I found you
I love being around you
You make it easy
Its as easy as 1-2-1-2-3-4
There’s only 1 thing 2 Do 3 words 4 you
(I love you) I love you
There’s only 1 way 2 say those 3 words and that’s what I’ll do
(I love you) I love you
Give me more loving from the very start
Piece me back together when I fall apart
Tell me things you never even tell your closest friends
Make me feel good when I hurt so bad
You’re the best that I’ve had
And I’m so glad I found you
I love being around you
You make it easy
It’s easy as 1-2-1-2-3-4
There’s only 1 thing 2 Do 3 words 4 you
(I love you) I love you
There’s only 1 way 2 say those 3 words and that’s what I’ll do
(I love you) I love you
(I love you) I love you
You make it easy
It’s easy as 1 2 1 2 3 4
There’s only 1 thing 2 Do 3 words 4 you
(I love you) I love you
There’s only 1 way 2 say those 3 words and that’s what I’ll do
(I love you) I love you
(I love you) I love you
1-2-3-4
I love you
(I love you) I love you
Published by:

Kempo

Hobi Pribadi

Ehey,,sudah lama sekali tidak bercerita disini

Hum, setelah sekian lama menghilang dari dunia Kempo akhirnya gw balik lagi dah. Tadinya si berniat udah gak akan ikutan lagi,,tapi belom puas,,pengen ikut kejuaraan yang bener2 gede gitu,,ehehe. Pengennya sih ikutan PON, tapi bisa gak yaaa??

Sebenernya kepikiran udah lama,,kepengen banget ikut serta di PON, jadi atlet gitu,,ehehe. Tapi karena mikirin kuliah, jadinya sempet ngilang deh. Udah setahun gak latihan euy. Tadinya mikir bener2 gak akan latihan lagi. Tapi kejuaraan antar kota tahun ini Jakarta Utara udah dikit yang ikutan,,sempay2nya udah pada kerja, udah ada yang di surabaya. Jadinya dikit banget deh n akhirnya sempay manggil gw lagi buat ikutan. Tadinya sih gak mau,,tapi pengen ngerasain ikutan kejuaraan lagi, ehehe. Sekalian ngetes masih bisa apa enggak,,udah gitu mungkin aja gara2 gw ikutan kejurkot jadi dipanggil buat ikutan jadi lapis 1 pelatda,,ehehe (ngarepppp). Ah tapi yang penting sekarang semangat aja buat kejuaraan antar kota.

Mana sekarang kejuaraannya di Jakarta (tahun kemaren di Palembang he..). Tambah asik deh, gak perlu ijin seminggu lagi. Tapi kejuaraan udah tinggal 2 minggu lagi, gw bisa latihannya cuma sabtu n minggu doank,,,mudah2an bisa menang.

Berat bebannya nih. Ikutan 2 nomor. embu beregu n embu pasangan (embu–>kerapihan teknik). Tahun kemaren di 2 nomor itu dapet emas jadi setidaknya tahun ini punya beban untuk mempertahankan emas itu huhuhu. Mudah2an bisa,,yang penting kemauan,,ehehe.

Semangat euy…

Published by:
%d bloggers like this: